Personel Genel Müdürlüğü tarafından Iğdır’da gerçekleştirilen il ziyareti programı kapsamında yöneticilerimiz ve personelimiz ile bir araya gelinerek verimli ve samimi bir program icra edildi.
Program, Genel Müdür Yardımcısı İsmail AYDIN, Daire Başkanı Şafak ONUR, Daire Başkanı Musa ŞİŞİK’in İl Müdürlüğümüz yöneticileri ile değerlendirme toplantısıyla başladı. Ardından çalışma arkadaşlarımız ile yapılan buluşmada Bakanlığımız çalışma hayatına ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu; sahadaki deneyimler, beklentiler ve yürütülen hizmetlere dair değerlendirmeler ele alındı.
Devamında kuruluş ziyaretleri kapsamında
- Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi,
- Hacı Ali Parım Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü,
- Engelsiz Yaşam, Bakım Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi,
- Sosyal Hizmet Merkezi ziyaret edildi.
Ziyaretlerde çalışma arkadaşlarımızla bir araya gelinerek yürütülen çalışmalar yerinde incelendi, hizmet süreçlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Program kapsamında ayrıca Bakanlığımıza uzun yıllar emek vermiş emekli personelimiz Ahmet KARAKUŞ’a hane ziyareti gerçekleştirildi. Bakanımız Sayın Mahinur ÖZDEMİR GÖKTAŞ’ın selamları iletilerek “Aile Tarihinden Belgeler” kitabı takdim edildi.