Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 1
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 2
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 3
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 4
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 5
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 6
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 7
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 8
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 9
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 10
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 11
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 12
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 13
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 14
Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı” - fotoğraf 15
18 Mart 2022, Cuma Merkez, Edirne - Türkiye

Asker Hastanesi Şehitliğinde “18 Mart Şehitleri Anma Programı”


18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 107. yıl dönümü dolayısıyla; Çanakkale Şehitliğinden sonra Ülkemizin ikinci büyük Şehitliği olan Edirne Asker Hastanesi Şehitliğinde, Şehitlerimiz için Anma Programı düzenlendi.

Gerçekleşen anma programına; Edirne Vali V. Dr. Yusuf GÜLER, Garnizon Komutanı Tuğgeneral Mehmet CİHANOĞLU, Edirne Belediye Başkan V. Selçuk ÇAKIR,  Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa ÇAKMAK, İl Jandarma Komutanı Abdulkadir SERİ, İl Emniyet Müdürü Mustafa ALÇALAR, Edirne Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdür V. Sebahattin BİLGİÇ, Edirne Şehit Aileleri Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Faruk ÇİFTÇİ, Edirne Muharip Gaziler Derneği Başkanı Ahmet İSMAİLOĞLU, Siyasi Partilerin Temsilcileri başta olmak üzere ilimiz merkezindeki kurum/kuruluş amirleri ile görevli personeller katılım sağladı.

Programda; Ülkemiz, Vatanımız ve Milletimiz uğruna canlarını feda eden Aziz Şehitlerimiz için Saygı Duruşunda bulunularak, İstiklal Marşımız okundu.  Şehitlik anıtına çelenklerin sunulmasının ardından, Edirne Vali Vekili Dr. Yusuf GÜLER günün anlam ve önemine ilişkin duygularını Şehitlik defterine yazdı. İl Müftülüğü görevlisi Vaiz Adem DEMİR tarafından Şehitlerimiz için dualar okunduktan sonra anma programına katılanlar ile birlikte Şehitlik gezilerek, anıta karanfiller bırakıldı.

Edirne Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü olarak, 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Zaferi’nin; birlik ve beraberliğimize, demokrasimize güç katmasını dilerken, başta büyük önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere; vatan, millet, bayrak uğruna canını feda eden aziz Şehitlerimizi rahmetle anıyor; çocuklarını, eşlerini, yakınlarını, en sevdiklerini vatanımız için kaybedenlere sabırlar diliyor, canını ortaya koyan Gazilerimize minnet ve şükranlarımızı sunuyoruz.