İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 1
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 2
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 3
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 4
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 5
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 6
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 7
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 8
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 9
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 10
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 11
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 12
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 13
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 14
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 15
İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI - fotoğraf 16
22 Ocak 2021, Cuma Ağrı,Türkiye

İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZ YIL SONU DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI


İl Müdürlüğümüz tarafından 2020 yılı içerisinde yaptıkları çalışmalarla ilgili değerlendirme toplantısı düzenlendi.

Yıl boyunca yapılan etkinliklerin hazırlanan sunumlarla anlatıldığı yılsonu değerlendirme toplantısı, İl Müdürlüğümüz konferans salonunda yapıldı. Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlerinin yaptıkları çalışmalarla ilgili yaptıkları sunumlarla başlayan toplantıda, İl müdür yardımcılarımız İlhan SÖNMEZ ve Mahmut ÇETİNKAYA’nın sunumlarıyla devam etti. İl Müdürümüz Mehmetşafi Erim, toplantıya katılım sağlayanlara teşekkür ederek, 2016 yılının Aralık ayında göreve geldiğinden beri düzenli olarak yılsonu değerlendirme toplantılar yaptıklarını söyledi.  

Yılsonu değerlendirme toplantısı yıl boyunca başarılı olan personellere teşekkür belgelerinin takdimi ve toplu fotoğraf çekimi ile son buldu.